ZWROTY
2. Towar nie może być używany oraz uszkodzony . Jeżeli towar składa się z różnych, pojedynczych części, to musi być on kompletny.
3. Towar musi być zapakowany w oryginalne opakowanie i dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym tak aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.
4. Adres Kupującego, któremu dostarczono towar znajduje się w Polsce.
5. W przypadku niespełnienia powyższych warunków towar nie zostanie przyjęty.
6. W sytuacji, gdy Kupujący zdecyduje się na zwrot towaru i zostaną spełnione warunki wyszczególnione w pkt 2-4 klientowi zostanie wystawiona faktura korygująca do dokumentu zakupu. Po odesłaniu przez Kupującego podpisanej kopii faktury korygującej zwrócona zostanie kwota stanowiąca wartość zakupionego sprzętu pomniejszona o koszty wykazane w pkt 1.
7. W sytuacji gdy nie dokonano jeszcze zapłaty za zwrócony towar a warunki z pkt 2 - 4 nie zostały spełnione, kupujący zobowiązany jest do uregulowania należności na podstawie wystawionego wcześniej dokumentu sprzedaży.
8. Firma MACH Gastro zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu towaru od podmiotów gospodarczych w przypadku wykonywania produktów nie typowych pod wymiar (np. meble nierdzewne).